Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotu, wymiany oraz reklamacji

Zgodnie z przepisami, konsument ma prawo dokonać zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest brak uszkodzeń oraz widocznych śladów użytkowania.
Przed odesłaniem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszty zwrotu towaru leżą po stronie kupującego.

Należy zwrócić uwagę czy razem z zawartością w paczce znajduje się również dokument potwierdzający zakup oraz wypełniony formularz zwrotu – tylko po ich otrzymaniu będziemy mogli zaakceptować zwrot.

FORMULARZ ZWROTU

Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie lub modyfikowane pod życzenie klienta nie podlegają zwrotom.

Klient ma również prawo do dokonania zamiany zakupionego towaru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem akceptacji wymiany jest brak widocznych śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegółów.
Kupujący dokonując wymiany towaru ponosi koszty odesłania zwracanego towaru oraz koszty ponownej wysyłki .

W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera – jest on kluczowym elementem do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dalszych kroków.