Zasady zwrotu, wymiany oraz reklamacji
Zgodnie z przepisami, konsument ma prawo dokonać zwrotu towaru zakupionego drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest brak uszkodzeń oraz widocznych śladów użytkowania.
Przed odesłaniem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszty zwrotu towaru leżą po stronie kupującego.
Należy zwrócić uwagę czy razem z zawartością w paczce znajduje się również dokument potwierdzający zakup oraz wypełniony formularz zwrotu – tylko po ich otrzymaniu będziemy mogli zaakceptować zwrot.
Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie lub modyfikowane pod życzenie klienta nie podlegają zwrotom.
Klient ma również prawo do dokonania zamiany zakupionego towaru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem akceptacji wymiany jest brak widocznych śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegółów.
Kupujący dokonując wymiany towaru ponosi koszty odesłania zwracanego towaru oraz koszty ponownej wysyłki .
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera – jest on kluczowym elementem do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dalszych kroków.